რეფლექსია
ტრენინგი დაიწყო წინა ტრენინგის საკითხების გამეორებით. შემდეგ გავეცანი ჩემი კოლეგის რეფლექსიას და მივეცი უკუკავშირი. გავეცანი მეორე მოდულის შინაარსს: სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, რომელიც მოიცავდა:
სტანდარტების განსაზღვრას სასწავლო პროექტებისათვის, მიზნების შემუშავებას სასწავლო პროექტისთვის(21 -ე საუკუნის უნარები), მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მიმართულება, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.
ncp.ge-დან დავადგინე ჩემი პროექტისთვის სტანდარტი, შევიმუშავე სასწავლო მიზნები. გავეცანი მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს, რომლებიც გამოიყენება მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის.ეს კითხვები სამი ტიპისაა:ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი.
დღევანდელი ტრენინგი საინტერესო და შინაარსიანი იყო.
ტრენინგი დაიწყო წინა ტრენინგის საკითხების გამეორებით. შემდეგ გავეცანი ჩემი კოლეგის რეფლექსიას და მივეცი უკუკავშირი. გავეცანი მეორე მოდულის შინაარსს: სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, რომელიც მოიცავდა:
სტანდარტების განსაზღვრას სასწავლო პროექტებისათვის, მიზნების შემუშავებას სასწავლო პროექტისთვის(21 -ე საუკუნის უნარები), მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მიმართულება, განახლებული ბლუმის ტაქსონომია.
ncp.ge-დან დავადგინე ჩემი პროექტისთვის სტანდარტი, შევიმუშავე სასწავლო მიზნები. გავეცანი მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს, რომლებიც გამოიყენება მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის.ეს კითხვები სამი ტიპისაა:ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი.
დღევანდელი ტრენინგი საინტერესო და შინაარსიანი იყო.
No comments:
Post a Comment